AMPA Dr. Carulla

QUÈ ÉS L’AMPA Dr. Carulla?

L’AMPA és l’associació que agrupa les famílies dels alumnes de l’Escola Dr. Carulla. Com totes les AMPA, és una associació de voluntaris, que treballa per millorar l’escola i l’entorn escolar, en col·laboració amb l’escola, els i les mestres, les institucions i les famílies. Té per objectiu crear espais de participació i reivindicar sempre una escola pública millor i de qualitat. L’AMPA és  membre actiu de la comunitat educativa que treballa de forma organitzada, a partir d’una Junta i comissions de treball obertes a tots els socis i sòcies.

FES-TE’N SOCI
Feu-vos socis i gaudiu dels avantatges de ser de l’AMPA des del primer dia:
Xec descompte de 20 € en la quota obligatòria de material que es paga a l’escola
Preus reduïts per a la participació de les activitats que organitza l’AMPA (extraescolars, lleure i venda de llibres)
Veu, vot i representació a l’Assemblea de socis.

PREU
La quota de soci es paga un cop a l’any, a l’inici de curs. Una família paga una sola quota.
Famílies amb un fill/a a l’escola: 22€
Famílies amb més d’un fill/a a l’escola: 25€

FORMA DE PAGAMENT
La quota de soci es fa efectiva en el moment de la compra de llibres (de juliol i agost).

Passat aquest període, es pot fer via transferència:
Concepte: ‘ALTA SOCI’ + COGNOMS FAMÍLIA.
IBAN: ES46 0081 0429 5700 0111 8117 (Banc Sabadell).
Cal enviar el comprovant de pagament per correu electrònic a ampa@carulla.cat o bé deixar-lo a la bústia de l’AMPA (al costat de secretaria).

També es pot fer el pagament a través del caixer del Banc Sabadell (carrer Camprodon número 14):
Introduir la targeta de dèbit o crèdit al caixer
Escollir l’opció “Pagaments a tercers”
Introduir el codi 1208
Seleccionar “ALTA SOCI AMPA (UN FILL/A)” o “ALTA SOCI AMPA (MÉS D’UN FILL/A)”
Posar els cognoms de la família com a informació adicional.

Encara que el titular de la targeta no sigui client del Banc Sabadell, no es paga cap comissió!